Všeobecné obchodné podmienky definujú základné práva a povinnosti v obchodnom styku medzi kupujúcim a predávajúcim, ktorým je spoločnosť PRODAK s.r.o., Śtúrova 14, 900 31 Stupava, IČO 45353387, IČ DPH SK2022943956, mobil:+421 903 030 245, +421 918 337 245, www.prodak.sk, e-mail: prodak@prodak.sk.
1.2 Základné definície
Kupujúci – fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky, ktoré sú v ponuke internetového obchodu www.prodak.sk.
Predávajúci – poskytovateľ služieb a tovarov, ktorý koná v mene spoločnosti PRODAK s. r. o.
Internetový obchod – elektronický obchod, ktorý sa vykonáva prostredníctvom domény www.prodak.sk.
2.1 Objednávka
2.1.1 Pokiaľ nie je pri danom tovare uvedené inak, tovar, ktorý je uvedený v katalógu elektronického obchodu si zákazník objednáva spôsobom uvedeným v bode 2.2.
2.1.2 Odoslanie objednávky cez internetový obchod nie je podmienené registráciou zákazníka v databáze prevádzkovateľa internetového obchodu.
2.1.3 Po doručení objednávky prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovateľ uvedeného internetového obchodu objednávku zákazníkovi potvrdí emailom.
2.1.4 V prípade zistenia vyššej ceny za tovar, ako bola uvedená v katalógu elektronického obchodu, má predávajúci povinnosť vyžiadať od zákazníka súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka pred potvrdením objednávky. Kupujúci má v takomto prípade právo od zmluvy odstúpiť. Udelením súhlasu zákazníka so zmenou ceny a následným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka.
2.1.5 V prípade zistenia nedostupnosti objednaného tovaru z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru má predávajúci povinnosť vyžiadať od zákazníka súhlas so zmenou objednávky.
2.1.6 V prípade, že si kupujúci po telefonickom alebo mailovom potvrdení objednávky neprevezme tovar bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody a to vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky.
2.1.7 Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh zmluvy a sú považované za záväzné.
2.1.8 Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy kupujúceho predávajúcim.
2.2 Spôsob objednávky tovaru
Kupujúci si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke internetového obchodu www.prodak.sk. Kupujúci k objednaniu tovaru môže využiť jeden z nasledovných spôsobov:
2.3 Náležitosti objednávky tovaru
Záväzná objednávka tovaru obsahuje nasledovné náležitosti:
2.4 Potvrdenie objednávky
Po prijatí objednávky cez internetový obchod na www.prodak.sk alebo elektronickou poštou na e-mailovej adrese objednavky@prodak.sk predávajúci potvrdí prijatie objednávky automatickým e-mailom na uvedenú e-mailovú adresu.
Telefonická objednávka bude potvrdená ihneď pri telefonickom kontakte s predávajúcim.
2.5 Dodacia lehota
Tovar objednaný v pracovný deň do 14h bude odoslaný v ten istý deň 1. triedou.
Tovar objednaný v pracovný deň po 14h bude odoslaný zvoleným spôsobom nasledujúci pracovný deň 1. triedou.
Tovar objednaný v iný než pracovný deň bude odoslaný 1. triedou v najbližší budúci pracovný deň.
V prípade zvolenia prebratia tovaru osobným odberom, bude tovar pripravený v Tetovacom štúdiu PRODAK, Kukučínova ulica č. 38/A, Bratislava – Nové mesto. Tovar bude vydaný až po zaslaní potvrdzujúcej sms alebo potvrdzujúceho e-mailu na zadané telefónne číslo alebo e-mail uvedené v objednávke.
2.6 Spôsob a cena dopravy
2.6.1 Kuriérom do SR
2.6.2 Kuriérom do CZ
2.6.3 Osobný odber
Pri osobnom odbere je cena 0€
2.7 Zrušenie objednávky
Objednávka tovaru je záväzná po jej odoslaní. Jej zrušenie musí byť vopred konzultované a odsúhlasené predajcom (telefonicky alebo e-mailom zo strany predajcu). Od momentu odoslania objednávky platia pre obe strany všetky práva a povinnosti vyplývajúce zo všeobecných obchodných podmienok, z reklamačného poriadku, občianského a obchodného zákonníka. Pri neprevzatí tovaru, ktorý bol záväzne objednaný, je predajca oprávnený účtovať objednávateľovi vzniknuté náklady z dôvodu neprevzatia záväzne objednaného tovaru (poštovné, resp. ďalšie vzniknuté náklady).
3.1 Cena tovaru
Cena tovaru sa riadi aktuálnym cenníkom, platným v čase odoslania záväznej objednávky, ktorý je prístupný na stránke spoločnosti. Predávajúci môže dohodnúť s kupujúcim osobité cenové podmienky – predovšetkým pri množstevných odberoch. Tieto však musia byť potvrdené e-mailom, prípadne inou formou (telefonicky alebo písomne – samostatnou cenovou ponukou).
3.2 Forma platby
4.1 Spôsob prevzatia tovaru
4.2 Nadobudnutie tovaru
Pri osobnom prevzatí obdrží kupujúci doklad o nadobudnutí tovaru (príjmový pokladničný doklad). V prípade zaslania tovaru prepravnou spoločnosťou bude faktúra zaslaná spolu s tovarom. Tovar sa považuje za dodaný okamihom prevzatia kupujúcim pri osobnom odbere, resp. okamih jeho odberu dopravnou spoločnosťou. Akékoľvek nedostatky alebo neúplnosť dokumentov je kupujúci povinný oznámiť ihneď pri prevzatí tovaru (max. do 24 hodín od prevzatia), inak sa považuje tovar za riadne dodaný. Pri objednávke tovaru na dobierku kupujúci uhradí plnú cenu tovaru kuriérovi pri prevzatí tovaru. Tovar sa stáva majetkom kupujúceho po jeho prevzatí a úplnej úhrade.
5.1 Predávajúci je povinný:
5.2 Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od kupujúceho za dodaný tovar.
5.3 Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do 14 dní od storna objednávky na ním určený účet, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.
5.4 Predávajúci si vyhradzuje právo overiť totožnosť kupujúceho alebo osoby poverené k odberu tovaru pri osobnom odbere tovaru na svojich predajniach a to v prípadoch, kedy je dodávka tovaru kupujúcim platená vopred kartou, prostredníctvom bankového prevodu alebo prostredníctvom faktúry so splatnosťou.
6.1 Kupujúci bol predávajúcim oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť kúpnu cenu.
6.2 Kupujúci je povinný:
6.3 Kupujúci má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní objednávky.
7.1 Záručná doba začne plynúť odo dňa prevzatia tovaru, jej dĺžka je 24 mesiacov v prípade fyzických osôb – nepodnikateľov, v prípade podnikateľov s platným IČO sa riadime Obchodným zákonníkom, záručná doba je 6 mesiacov.
7.2 Tovar je možné doručiť osobne do Tetovacieho štúdia PRODAK, Kukučínova 38/A Bratislava spolu s faktúrou, ktorá slúži ako záručný list, alebo záručný list ak bol vydaný a dodací list, ktoré ste dostali s tovarom. V prípade, že nemáte možnosť doručiť reklamovaný tovar osobne, zašlite tovar na adresu sídla spoločnosti – PRODAK s.r.o., Štúrova 14, 900 32 Stupava. Zásielku odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.
7.3 Predávajúci vydá v deň prijatia reklamácie kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru v písomnej forme, napr. vo forme mailu, alebo v písomnej podobe, v ktorom je povinný presne označiť chyby tovaru v súlade s § 18 ods. 5 zákona o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
7.4 Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
7.5 Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak k prevzatiu predmetu reklamácie predávajúcim dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie, tak lehoty na vybavenie reklamácie podľa tohto odseku začínajú plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie predávajúcim; Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Predajca má výhradné právo tieto obchodné podmienky dopĺňať a meniť. Vzťahy neupravené týmito Obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Kupujúci prevzatím tovaru od predávajúceho prijíma a súhlasí s vyššie uvedenými obchodnými podmienkami.
8.1. Ochrana osobných údajov
Z dôvodu poskytnutia kvalitných a rýchlych služieb požadujeme niektoré osobné údaje. Potrebné osobné údaje sa zaväzujeme využívať vyslovene pre účely našej spoločnosti pri realizácií záväzkov vyplývajúcich z objednávky.
Osobné údaje kupujúcich považujeme za dôverné informácie, ktoré chránime pred zneužitím a ktoré neposkytujeme tretím osobám.
Kupujúci odoslaním objednávky dáva súhlas so spracovaním údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Posledná zmena 15. februára 2019.